To improve the user experience on this site we use cookies. I agree I disagree

VIENA DIENA - DVI PATIRTYS. PRAKTINIAI SEMINARAI PAŽENGUSIEMS

Beveik pačios svarbiausios dvi temos pirkimų specialistams. Seminaras skirti pažengusiems (turinties bent 5 metų pirkimų praktikos) pirkimų specialistams.

Net 85 % laiko skirta praktinėms užduotims ir realių situacijų aptarimui. 

Papildomai: Esamų vidinių įmonės procesų tobulinimas


Seminaras "Tiekėjų paieška ir atranka" pažengusiems

Remiantis kelių atvejų analizėmis, pateiksime praktinį informacijos grandinės modelio pritaikymą, bei kokius privalumus jis turi prieš įprastines metodikas. Detaliai apžvelgsime tiekėjų atrankos metodologijas bei pavyzdžiais pagrįsime jų pliusus bei minusus.

Papildomai: Jūsų įmonės esamo tiekėjų paieškos proceso aptarimas naudojant Verslo procesų vadybos principus (Business Process Management) bei patarimai kaip jį patobulinti.

Seminaras "Kainų derybos" pažengusiems

Analizuosime praktinius 10 CS modelio pritaikymo privalumus, pateiksime praktines įžvalgas kaip gauti daugiau naudos aprašant apklausas/konkursus ir detaliai, remiantis pavyzdžiais, išnagrinėsime derybų tipus bei jų silpnąsias ir stipriąsias vietas.

Papildomai: Jūsų įmonės esamo pasiruošimo deryboms proceso aptarimas naudojant Verslo procesų vadybos principus (Business Process Management) bei patarimai kaip jį patobulinti.


KADA:

Vilnius - Spalio 25 d.,2018m.


Seminarų programa:

10.25 (Vilnius)

Tiekėjų paieška ir atranka

8:30 – 9.00 - registracija

9.00 – 10.15 – I dalis (Darbas su tiekėjų bazėmis, raktiniai žodžiai, kaip rasti tai, ko nežino google – praktinės užduotys. Ieškosime naujų tiekėjų Jums)

10:15 – 10.30 – Pertrauka

10.30 – 11.15 – II dalis (Informacijos grandinės modelis praktikoje, praktinės užduotys bei atvejo analizė)

11.15 – 11.30 – Pertrauka

11.30 – 12:30 – III dalis (Tiekėjų atrankos metodologijos bei praktinės silpnosios jų vietos, pasiruošimas tolimesniam darbui su tiekėju. Atvejo analizė)

12.30 – 13.00 – Apžvalga bei klausimai ir atsakymai

13.00 – 14.00 PIETŪS

Kainų derybos

13.30 – 14:00 - registracija

14.00 – 15.15 – I dalis (Praktinis 10 CS modelio taikymas, pasiruošimas deryboms, derybų plano sudarymas)

15.15 – 15.30 – Pertrauka

15.30 – 16.15 – II dalis (Konkurso/apklausų sąlygų rašymas. Kaip neatmesti tinkamų tiekėjų. Kriterijų ir reikalavimų apibrėžimas)

16.15 – 16.30 – Pertrauka

16.30 – 17.30 – III dalis (Derybų tipai ir praktinis jų taikymas)

17.30 – 18.00 – Apžvalga bei klausimai ir atsakymai

* Seminarai orientuoti į praktinį informacijos pritaikymą, žinių suteikimą, todėl pertraukų laikas ribotas.

DALYVIO MOKESTIS:

Vienas dalyvis, dvi temos - 199 EUR + PVM (išankstinė kaina iki rugsėjo 15 d. - 169 EUR + PVM)

Vienas dalyvis, viena tema - 129 EUR + PVM (išankstinė kaina iki rugsėjo 15 d. - 109 EUR + PVM)

3-5 dalyviai iš vienos įmonės dvi temos - 169 EUR + PVM (kaina asmeniui)
3-5 dalyviai iš vienos įmonės į vieną temą - 109 EUR + PVM. (kaina asmeniui)

Svarbi informacija: Dalyviams rekomenduojame seminare turėti nešiojamą kompiuterį arba pakrautą mobilų telefoną.


SEMINARO LEKTORIUS:

"Pirkimų valdymas" įkūrėjas, Dominykas Gustainis, turintis 14 metų pirkimų valdymo, tarptautinės prekybos, sutarčių teisės bei gamybinių įmonių pirkimų valdymo patirtį.  Daugiau nei 10 metų patirtis dirbant su logistikos įmonėmis; daugiau nei 10 metų patirtis dirbant su Tolimųjų Rytų tiekėjais.

Registracija

Miestas*